poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Pudełko z kotem | Hannas

Myślę, że moja dzisiejsza praca może najbardziej przypaść do gustu kociarzom. Choć mam nadzieję, że nie tylko. Jak przystało na sklep ZieloneKoty.pl - mamy wiele wzorów serwetkowych (i nie tylko) z przeróżnymi i przepięknymi kotami. 
Z zamiarem zrobienia pudełka z tym pięknym serwetkowym wzorem nosiłam się już długo. I w końcu się udało. Niestety, tej serwetki nie dostaniecie już w sklepie, bo została wykupiona. Czemu się w zasadzie nie dziwię. Ale sprawdzajcie i pytajcie, bo może się okazać, że wzór wróci na półki. Za to jest dużo innych, równie pięknych serwetek i papierów ryżowych z kotami. Kilka propozycji wrzuciłam w linkach pod postem.
Najwięcej czasu zabrało mi dopasowanie boków do motywu na wieczku. Przejrzałam wszystkie swoje papiery i serwetki, aż padło na czerwoną kratkę, ponieważ ona najlepiej współgrała kolorystycznie ze wzorem, na którym jest czarny kotek. Nadmienię jeszcze, że wnętrze szkatułki pomalowałam bejcą. Środki pudełek właściwie najczęściej pokrywam tylko bejcą i lakierem, a nie warstwami farby, ponieważ chcę, aby się dobrze domykało. Przy grubej warstwie różnych preparatów, mogłoby być to trudne.
Pracy wyjątkowo nie brudziłam. Wydaje mi się, że postarzenie do tego motywu by nie pasowało. Natomiast mogę pochwalić się, że wpadłam na pomysł zrobienia gałki z drewnianego koralika, który w środku wypełniłam pastą strukturalną, a potem pomalowałam na bordowo farbą akrylową i przykleiłam za pomocą kleju błyskawicznego. Prosty patent, a dzięki niemu pudełko wiele zyskało. 
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz