piątek, 14 kwietnia 2023

Kolażowy obraz | Kasia

Cześć Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą inspiracją dla mojego ulubionego sklepu. Cały pomysł na ten projekt zaczął się od dwóch rzeczy - papieru kolażowego z fotografiami oraz grafiką starego zamku z zestawu dodatków Tima Holtza "Palette". Bardzo mi one do siebie pasowały i chciałam stworzyć taki "zamglony", pełen wspomnień obraz. Jeśli chodzi o kwestie techniczne, zaczęłam od naklejenia papieru na moją bazę za pomocą przezroczystego gesso, pokryłam nim też całość, aby papier był bardziej trwały. Kolorów dodałam mgiełkami i tuszami Distress. Cała kompozycja składa się z gotowych papierowych dodatków, ale i skrawków, które zawsze gdzieś znajdę na moim biurku. Często to niewykorzystane elementy z innych prac, resztki, które szkoda wyrzucić, bo przecież mogą się przydać. Każdy kawałek papieru podkleiłam tekturką, aby projekt nabrał głębi. Naprawdę polecam Wam ten sposób, według mnie więcej się wtedy dzieje i praca nabiera ostatecznego charakteru.
pozdrawiam
Kasia

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz