środa, 12 kwietnia 2023

Art journal w stylu shabby chic | Zuza

Robiąc poniższy wpis do art journalu chciałam, aby nawiązywał do stylu shabby chic. Postarzany, ale delikatny i kwiatowy. Jako tło wykorzystałam tutaj przepiękny papier ryżowy od Itd Collection, uważam, że idealnie pasuje do takiego stylu. Przed przyklejeniem zabezpieczyłam stronę bezbarwnym gesso, następnie przykleiłam papier zawijąjąc jego brzegi do tyłu. Po wysuszeniu delikatnie rozjaśniałam brzegi strony białą farbą akrylową oraz dodałam niebieskie plamy, tak aby wychodziły spod mojej kompozycji. Dwa największe elementy to papier imitujący stary zeszyt oraz zapis nut pochodzący z bloczku papierów "Basic book 8" Mintay, które najpierw pobieliłam białą farbą, a następnie zszyłam białą nitką robiąc wcześniej dziurki radełkiem. Wykorzystałam tutaj także wycięte elementy z zestawu papierów Alchemy of Art "Junk Journal", a etykietki, które wychodzą spod kompozycji oraz napis to naklejki od ScrapLove. Ramkę na zdjęcie wycięłam z zestawu, którego niestety nie ma w ZieloneKoty.pl, ale na dole pod zdjęciami znajdziecie moje propozycje podobnych produktów, które dostaniecie w sklepie. Zdjęcie natomiast pochodzi z pakietu zdjęć w stylu vintage Tima Holtza. Pani w różowej bluzce i różowej wstążce we włosach idealnie dopasowała mi się do kwiatów na papierze ryżowym. Pomiędzy dołożyłam trochę bawełnianej koronki, tej której użyłam w swoim wpisie nie ma w sklepie, ale jest mnóstwo innych pięknych tasiemek, polecam zajrzeć do działu „Tasiemki koronki sznurki”. Na koniec dołożyłam jeszcze znalezione stare guziki, cudne kwiaty z 49 Markets oraz chlapania.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz