środa, 1 marca 2023

Wiosenna kartka imieninowa | Ewa

Szaruga za oknem skłoniła mnie do przywołania wiosny, więc na dzisiaj przygotowałam dla Was kurs krok po kroku na wiosenną kartkę imieninową. Wykorzystałam kolekcję Birdhouse z P13, która idealnie pasuje do wiosennych klimatów. Piękne pastelowe kolory oraz mój ulubiony kolor różowy królują w mojej inspiracji. Jako, że długo już nie korzystałam z kwiatów papierowych, a w sklepie zielonekoty.pl jest ich ogromny wybór postanowiłam wykorzystać w swojej kartce właśnie takie kwiaty. Kompozycję uzupełniłam moimi ulubionymi drobnymi różyczkami, a całość zbudowałam na papierowej serwetce wyciętej wykrojnikiem Craft&You. Mam nadzieję, że moją inspiracją chociaż troszkę udało mi się przywołać wiosnę.


pozdrawiam
Ewa

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz