piątek, 3 marca 2023

Wielkanocny minimalizm | Aleksandra

Planujecie już kartki świąteczne? Myślę, że przynajmniej kilka warto mieć w zanadrzu. A jeżeli poszukujecie pomysłu na szybkie, proste kartki wielkanocne, to może przypadnie Wam do gustu dzisiejsza inspiracja? Przygotowałam minimalistyczne kartki świąteczne, w których jedyną ozdobą są kolorowane stemple. Seria wielkanocnych stempli Nellie's Choice z zającami, kurkami, kurczakami urzekła mnie zupełnie. Bardzo lubię stemple tej firmy, przede wszystkim za idealnie odbitki. Wystarczy dobry tusz, który odda wszystkie detale. Tutaj użyłam tuszu Archival, również ze względu na ładny kolor brązu. Czarny byłby stanowczo zbyt ciemny, biorąc pod uwagę liczne kreskowania stempli. Styl tych grafik kojarzy mi się ze starymi rycinami. Świetnie wyglądałyby lekko muśnięte akwarelą. Chciałam jednak dodać im więcej koloru, zmienić styl i wybrałam kredki. A to właśnie duży plus stempli. Można je kolorować na różne sposoby i za każdym razem mieć inną, niepowtarzalną grafikę o zupełnie innym charakterze :) Moje kolorowanie jest tutaj dość, że tak to określę "surowe", bez zbytniego dopieszczania, co też podkreśliło futro zwierzaków. Jeżeli jednak wolicie idealne cieniowanie i przejścia kolorów, pomocny może być blender w kredce - na przykład jak ten. Na koniec kolorowania, z obawy, że grafiki wyjdą zbyt cukierkowe, dodałam kilka muśnięć szmaragdowym kolorem. To od razu zmieniło charakter grafik. Zachęcam Was do takiej zabawy kolorami kredek, można uzyskać ciekawe efekty. Tłem jest papier kraftowy, na którym nastemplowałam listki i kwitnące gałązki używając tuszu Tsukineko VersaMark. Daje bardzo fajny efekt, coś jak znak wodny. Przyciemnia papier w nastemplowanych miejscach. W ten sam sposób ozdobiłam koperty do kompletu.
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Stemple w podobnym stylu:


Mogą się także przydać:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz