wtorek, 21 lutego 2023

Zakochana para | Aleksandra

Pamiętacie, że na naszym blogu trwa wyzwanie "Kochanie moje"? Jako inspirację przygotowałam kartkę c&s z parą świnek. Stempel firmy AALL Create zauroczył mnie zupełnie - cztery prosiaczki, w tym dwa w bardzo eleganckim stroju, czyżby ślubnym? Do mojej kartki wybrałam tę mniej wytworną parę. Pani świnka wydała mi się jednak mało kobieca (?) i ostatecznie dodałam jej jeszcze wianuszek. I tu trudno podać mi link do tych maleńkich kwiatuszków, bo znalazłam je w dość starym zestawie stempli, którego nie ma już w sklepie, ale często tego typu maleńkie dodatki można znaleźć w dużych, dziecięcych zestawach stempli. Świnki kolorowałam kredkami. To, jak chyba wiecie, mój ulubiony sposób, ale można je oczywiście kolorować każdym innym medium. Tło jest bardzo delikatne. Wykrojnikiem wykroiłam łagodną falę i dodałam nieco kontrastowego, niebieskiego koloru tuszem Versa Magic Aegean Blue. Zauważyliście jakie te tusze mają przepiękne kolory? Na koniec niewielki dodatek w postaci pisma z zestawu stempli Studio Light. Takiego rodzaju zestaw zawsze warto mieć, bardzo uniwersalny do przygotowania tła lub elementów ozdobnych
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Przykładowy zestaw stempli z drobnymi elementami:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz