poniedziałek, 19 grudnia 2022

Mixed-mediowa choinka + video | Matilde

Witajcie!
W ten przedświąteczny czas mam dla Was pomysł na całkiem szybką w wykonaniu, zimową dekorację. Wykorzystałam do niej bazę hdf w kształcie choinki, którą okleiłam papierem ryżowym, wzbogaciłam brokatowymi gwiazdkami i udekorowałam różnymi dodatkami kojarzącymi się z zimą i świętami. Najwięcej czasu zajęło mi gruntowanie bazy, ale niecierpliwym polecam wspomaganie się nagrzewnicą :)
Cały proces tworzenia został utrwalony w krótkim filmiku, na który serdecznie zapraszam. Dowiecie się z niego m.in. tego jak wzór nałożony przez maskę podkreślić brokatem i sprawić przy tym, żeby się trzymał i nie osypywał.


A korzystając z okazji, życzę Wam wesołych Świąt i tego, żebyście mogli ten czas spędzić tak, jak najbardziej lubicie.

Pozdrawiam,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz