środa, 21 grudnia 2022

Klasyczna kartka bożonarodzeniowa | DeriCrafts

Mam dla was dzisiaj inspiracje na klasyczną kartkę świąteczną. Prosta, choć dość czasochłonna w przygotowaniu kartka, jeśli doliczymy wycinanie elementów na bieżąco. Nie mniej efekt końcowy jest wart poświęconego czasu. Nie wiem jak wy, ale bardzo lubię wycinać elementy z papierów oglądając seriale. Dzięki temu zawsze mam je gotowe i pod ręką gotowe (do każdej posiadanej przeze mnie kolekcji) i jeśli trzeba zrobić pracę na szybko, to już mam zaoszczędzony czas na wycinaniu. Próbowałam zaangażować do tego zadania mój ploter, ale powiem wam szczerze, więcej z tym roboty niż to warte, nożyczki analogowe jednak najlepsze. 
A jak u was? Przygotowujecie w tym roku własnoręcznie kartki dla rodziny i znajomych, czy jednak stawiacie na gotowce?
A ponieważ jest to moja ostatnia praca w tym roku, zatem życzę wam spokojnych i radosnych Świąt oraz pomyślności na Nowy Rok.
Ściskam ciepło,
DeriCrafts

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz