czwartek, 27 października 2022

Kartka świąteczna w kształcie bombki + video | Karolina

Hej Kochani, tu Karolina. Dzisiaj przeniesiemy się już nieco w przyszłość, a mianowicie stwierdziłam, że to najwyższy czas, by powoli zacząć myśleć o moim ulubionym okresie w roku i moich ulubionych pracach, czyli o pracach zimowo-świątecznych! Jest to na tyle ciekawe, że mówiąc szczerze wcale nie lubię zimy, ale okres świąteczny kupuje mnie totalnie całą swoją magią, nawet jeśli ktoś powie, że to komercyjny szwingel.

Dzisiaj przygotowałam dla Was prosty i szybki kurs na kartkę w kształcie bombki, która zarówno może posłużyć Wam jako kartka z życzeniami, jak i jako ozdobnik torebki prezentowej, czy też zapakowanego prezentu i jako bilecik prezentowy. Sami zresztą sprawdźcie jak taka kartka fajnie wygląda w takiej wielofunkcyjnej formie zastosowania. Więc jeśli interesuje Was, jak krok po kroku stworzyć podobną pracę, to zapraszam Was na film.


Swoją pracę stworzyłam na gotowej bazie od Rzeczy z papieru i szeroki wybór tych baz znajdziecie oczywiście na wirtualnych półkach zielonych kotów. Oprócz baz klasycznych,pasujących na każdą okazję, to z takich świątecznych możecie tam znaleźć również bazę w kształcie dzwonka i w kształcie gwiazdki. Jeśli chodzi o papiery scrapowe, to cała moja dzisiejsza praca powstała na papierach od P13 i na ich tegorocznej świątecznej kolekcji Christmas charm. Papiery oraz dodatki do tej kolekcji oczywiście również znajdziecie w sklepie. 
pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz