wtorek, 25 października 2022

Gwiazda ze skrzatem | Hannas

Choć jesień wciąż zachwyca nas swoimi barwami, to nie da się ukryć, że coraz częściej myśli się o świętach i tworzy powolutku różne dekoracje bożonarodzeniowe. 
Moja gwiazdka z gnomem utrzymana jest w rustykalnym i wesołym kimacie. Do jej wykonania użyłam papieru ryżowego od ABstudio. Producent w swojej ofercie ma wiele wzorów ze skrzatami w różnych rozmiarach. Moje serce skradł właśnie ten z instrumentem w dłoniach i w skarpetkach w zielone paski. Swojej ozdoby nie zapomniałam postarzyć, bo postarzanie wręcz uwielbiam. A najlepiej do tego nadaje się pasta postarzająca Stamperii. Od kiedy ją odkryłam, stosuję do każdej pracy. A do świątecznych nadaje się szczególnie, bo niejedno z nas marzy o Bożym Narodzeniu jak z dzieciństwa :) 
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz