poniedziałek, 17 października 2022

Kartka na Boże Narodzenie + video | Ewa

Moja dzisiejsza inspiracja to kartka w tradycyjnych kolorach Bożonarodzeniowych. Wykorzystałam kolekcję Ciepłych i spokojnych od Craft o'Clock. Są to piękne papiery zachowane w beżowo-zielono-bordowej kolorystyce, która bardzo mocno kojarzy mi się ze świętami. Mój pierwotny plan był taki by zrobić kartkę w pionie, ale przekładając kartkę położyłam ją przypadkiem w poziomie i doszłam do wniosku, że wersja pozioma prezentuje się dużo lepiej. Kwiatowe kompozycję ułożylam po dwóch stronach pracy, by jednak nie pozostawiać pustej przestrzeni między nimi, dołożyłam jeszcze tekturowy domek, który świetnie wpasował się w klimat kartki . Skoro kartka na Boże Narodzenie to nie mogło też zabraknąć mini szklanych bombeczek i czerwonych kuleczek głogu, które zawsze w tego typu pracach będa prezentowały się bardzo dobrze.


pozdrawiam
Ewa

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz