wtorek, 18 października 2022

Dekoracyjne żołędzie + video | Ada

Dzień dobry :)
Mam dziś dla Was nową inspirację, a wraz z nią tutorial na dekoracje-żołędzie. Przeglądając zdjęcia z ozdobami bożonarodzeniowymi wpadłam na masę pomysłów z pięknymi żołędziami. Pomyślałam, że na mojej choince będą pięknie wyglądać właśnie takie bombki. Nie chciałam aby czapeczki były ze sznurka, bo większość była właśnie taka. Pomyślałam że może czapeczki zrobić z listków które przypominają liście dębu. Bazą są pisanki plastikowe, zakupione jeszcze przed świętami wielkanocnymi. Pozostało znaleźć odpowiednią foremkę w moim pudle i do dzieła. Listę potrzebnych rzeczy do ich zrobienia znajdziecie poniżej.
A teraz zapraszam do zdjęć i krótkiego filmiku z instruktażem.


pozdrawiam
Ada

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz