wtorek, 9 sierpnia 2022

Serce z chłopczykiem | Hannas

Choć lato w pełni, wakacje trwają w najlepsze, to ja nie mogę się oprzeć, by nie poczynić kolejnej pracy w melancholijno-sentymentalnym klimacie vintage. Tym razem przygotowałam zawieszkę w kształcie serca (20 cm), które okleiłam papierem ryżowym z małym chłopczykiem. Motyw dziecka ozdobiłam wyciskiem z masy superlekkiej, który pomalowałam w kolorach: zielonym, czerwonym i różowym. Chciałam, żeby praca wyglądała na trochę podniszczoną, więc przetarłam ją patynami. Na końcu dokleiłam wstążeczkę. Drugą stronę ozdobiłam szablonem z pismem i również postarzyłam. 
Uwielbiam taki klimat prac, dlatego zdobienie przedmiotów w style vintage sprawia mi niemałą przyjemność bez względu na aurę i porę roku 😊
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz