niedziela, 7 sierpnia 2022

Rozwiń skrzydła - ATC + zapis transmisji LIVE | Anai

Ach, cóż to były za emocje! Cóż to był za miły wieczór z transmisją LIVE :) 
W ostatni czwartek na transmisji LIVE gadaliśmy sobie o kartach ATC i muszę przyznać, że pozytywny odbiór nawet mnie zaskoczył. Nie spodziewałam się chyba, że aż tyle osób lubi tworzyć ATC. Tak samo, jak nie spodziewąłam się, że do naszej nowozałożonej grupy na FB dołączy 300 osób w 3 dni :) Nie spodziewałam się też, że na naszą pierwszą wymiankę ATC w tejże grupie zgłosi się 80 osób (a zapisy jeszcze nie sa skończone!). To wszystko raduje moje serce ogormnie i sprawia, że chce nam się tworzyć dla Was jeszcze więcej, jeszcze lepiej, jeszcze ciekawiej :) 
Zapis transmisji znajdziecie oczywiście na naszym fb i YouTube. A ja mam dla Was dzisiaj zdjęcia gotowych ateciaków z lajwa. Te stworzyłam na potrzeby naszej pierwszej wymianki z Lidką i Matilde, ale do wymianki z grupy również się zapisałam i tam stworzę nowe, inne!


pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz