środa, 8 czerwca 2022

Żarówka z efektem rdzy + video | Matilde

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z kursem na mixed mediową pracę w kształcie żarówki. Już od jakiegoś czasu chodził za mną ten projekt, ale musiałam do niego najpierw dojrzeć. Tego typu prac nie potrafię robić spontanicznie :) 
Dopiero raczkuję z mediami, które dają efekt rdzy. W tym przypadku sięgnęłam po preparat Viva Decor, który zachwycił mnie swoją lekko żelową konsystencję i drobinkami, które po wyschnięciu dają powierzchni bardzo ciekawy, chropowaty wygląd. Mam mieszane uczucia co do koloru, niemniej w połączeniu z innymi mediami i kolorami ostateczny rdzawy look jest dla mnie bardzo satysfakcjonujący.
Kolejny preparat, który bardzo mnie ekscytuje to przeźroczyste medium pękające Primy. Do tej pory spękania robiłam preparatem firmy Ranger - crackle accents. Jest on jednak przystosowany do zdecydowanie mniejszych powierzchni. Natomiast ten dał mi możliwość pokrycia całego wnętrza mojej żarówki, a końcowy efekt mnie zachwycił. Trzeba tylko pamiętać, że to medium potrzebuje sporo czasu na wyschnięcia i nie ma co przyspieszać tego procesu nagrzewnicą.
W całej pracy jedynym prawdziwie metalowym dodatkiem jest tylko jeden kwiatek. Pozostałe to odlewy żywiczne i mdf. Pokryte czarnym gesso, a następnie farbami akrylowymi i woskami idealnie imitują podniszczone metalowe elementy.
Jeśli jesteście ciekawi szczegółów powstawania tej pracy, to zapraszam Was serdecznie na obejrzenie filmiku.


Pozdrawiam serdecznie,
Matilde

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz