piątek, 10 czerwca 2022

Dla najlepszego taty | Aleksandra

W tym miesiącu przypada kolejne bardzo rodzinne święto, Dzień Taty. Moja inspiracja to kartka dla taty, jednak taka z lekkim przymrużeniem oka. Prezent dla taty z dużym poczuciem humoru, który uwielbia zabawy z dziećmi. Chciałam odejść od powagi, brązu, beżu, które często używa się w męskich pracach i przygotować coś lekkiego i wesołego. Przygotowałam kolorowa kratkę używając stempla, embossingu na gorąco i tuszy Distress. Dodałam też nieco plam wykorzystując maskę. Korzystając z wykrojników, wyroiłam tagi oraz melonik, okulary i wąsy, a dodatkowo czerwony nos klauna, by podkreślić poczucie humoru taty. Nos pokryłam przeźroczystym Nuvo Crystal Glaze Clear. Pojawiły się tez trybiki, nieodłączny dodatek męskich kartek, jednak w minimalnej ilości.
pozdrawiam
Aleksandra
Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz