środa, 9 lutego 2022

Nasza nowa projektantka - Karolina Kolczyńska

Z ogromną przyjemnością informujemy, że do naszego zespołu dołączyła nowa projektantka, którą zapewne większość z Was dobrze zna :) 


Hej! Nazywam się Karolina Kolczyńska (dawniej Czajkowska) i w artystycznym świecie możecie mnie kojarzyć właśnie z imienia i nazwiska albo z mojego już trochę zakurzonego bloga fikcjajestmodna. W scrapowym świecie działam już dobre 10 lat i na razie nigdzie się stąd nie wybieram :) mam na koncie również wiele warsztatów w Polsce i za granicą i podobno całkiem nieźle przekazuję wiedzę, więc mam nadzieję, że to potwierdzicie! Co do moich ulubionych prac i stylu, to wydaje mi się, że po tylu latach "w branży", ciężko zdecydować się na jeden typ. Co chwila to się zmienia, raz mam ochotę mocno się pobrudzić i potworzyć mixed mediowe prace, innym razem świetnie się bawię tworząc dziecięcy album, czy ślubnego exploding boxa. Nie narzucam sobie żadnych reguł tej gry i tworzę to, na co akurat w danej chwili mam ochotę. Taka wolność artystyczna to coś absolutnie pięknego, nie uważacie? :) 

Prywatnie jestem żoną całkiem fajnego faceta, świeżo upieczoną mamą dwumiesięcznego Stasia, który na razie zapowiada się co najmniej równie fajny, jak jego tata i przyszywaną „mamą” dwóch spanieli - Salsy i Bourbona. Z zawodu jestem architektem i grafikiem, więc artystyczne tematy mnie nie opuszczają w sumie nigdy! 
Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu, bo zielonekoty.pl to absolutnie mój ulubiony sklep (a z tego, co wiem, to nie tylko mój)! Jestem niesamowicie wdzięczna za zaproszenie do współpracy i mam nadzieję, że podołam i nie raz zainspiruję Was do twórczego działania :)
Tymczasem ahoj przygodo! 

Linki do social mediów Karoliny:

Facebook: https://www.facebook.com/fikcjajestmodnaKarolinaCzajkowska 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz