poniedziałek, 7 lutego 2022

Błyskawiczna kartka męska | Aleksandra

Tuż przed Walentynkami może przydać się inspiracja z męską kartką i to taką z serii "błyskawiczna i mieszcząca się w kopercie". Walentynki to niekoniecznie czerwień i serca. Czasem wystarczy wymowny napis. Taka jest właśnie moja dzisiejsza inspiracja. Całą ozdobą jest duży, dwukolorowy napis, który dla zwiększenia efektu, jest dodatkowo pokryty przeźroczystym pudrem do embossingu na gorąco. W tle nałożyłam maskę, która daje efekt wydartego papieru. Dodałam tez kilka stempli dobierając kolory tuszy tak, by nadać wrażenie warstw. W pierwszej kolejności bardzo delikatnie położony stempel samolotu i pisma gazetowego, potem stempelki pieczątek mocniejszym kolorem. Położone w ten sposób sprawiają wrażenie głębi. Na koniec nieco pochlapałam.
Mam nadzieję, karteczka przypadła Wam do gustu.
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz