środa, 19 stycznia 2022

Szkatułka z wyciskami + Kurs | Hannas

W związku z tym, że dawno nie ozdabiałam pudełka, pomyślałam, że dzisiejszy tutorial poświęcę właśnie pracy nad szkatułką. A przy okazji pobawię się wyciskami z matowego gel medium Maimeri. 
Na początku przygotowałam wspomniane wyciski. Czasem pracujemy z pięknymi foremkami, ale dość płytkimi. Wciskanie w nie masy samoutwardzalnej jest drogą przez mękę z opłakanym skutkiem, bo wyciski nie chcą wyjść z foremki albo są poszarpane lub pozbawione drobnych fragmentów. Najlepszym w tej sytuacji preparatem będzie gel medium. Ja wykorzystałam Gel Medium Maimeri Matowe. Dla mnie to genialny preparat. Nie dość, że wyciski wychodzą idealne, mlecznobiałe, lekko przezroczyste, to jeszcze są giętkie, elastyczne, dzięki czemu można je z łatwością naklejać nawet na przedmioty o obłym kształcie. W porównaniu ze sztywnymi wyciskami uzyskanymi za pomocą błyszczącego heavy body gel, te z matowego Gel Medium Maimeri są rewelacyjne. 
Gdy przygotowałam sobie zestaw wycisków, pomalowałam skrzyneczkę białą farbą kredową i zabrałam się za kompozycję. Największy wycisk, czyli ramkę, otrzymaną z masy Das, umieściłam na środku wieczka.
Po przyklejeniu wycisków za pomocą klejów magic i błyskawicznego kleju Pentart Express glue oraz motywu z papieru ryżowego całość polakierowałam.
Następnie pracę przybrudziłam patyną olejną Stamperii oraz wodną w czarnym kolorze.
Na końcu szkatułkę zabezpieczyłam matowym lakierem na bazie wody, przykręciłam uchwyt oraz zawiązałam kokardkę.
Pudełeczko może służyć do przechowywania biżuterii albo stać się szkatułką pełną skarbów dla młodej damy.
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

6 komentarzy :