piątek, 21 stycznia 2022

Podziękowanie | DeriCrafts

Rozpędzona twórczo tematem wyzwania, które jeszcze jest aktywne na naszym blogu, przygotowałam kolejną inspiracje w temacie ogólno-kuchennym. Tym razem jest to mały czekoladownik na drobne słodkości, idealny np. do podarowania kilku przepysznych pierniczków, a niekoniecznie czekolady. Tego typu bazy, jakie użyłam do inspiracji, są doskonałe do opakowania uroczych drobiazgów, w tym nawet biżuteryjnych. Wróćmy jednak do tematu kuchennego. Pudełeczko ozdobiłam prosto, przy wykorzystaniu wyłącznie papierów drukowanych oraz stempelka odpowiedniego do okazji. Finalnie zdecydowałam się na wykorzystanie sznureczka jako elementu przytrzymującego klapkę, żeby czekoladownik się nie otwierał, ale można zamiast tego dać magnesy lub mini rzepy.
Nie wiem jak wy, ale ja te minimalistyczną formę pudełeczka bardzo lubię :)
To wszystko ode mnie na dziś, miłego dnia!
DeriCrafts

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz