poniedziałek, 6 września 2021

Ozdobny panel z kogutem | Hannas

Już kiedyś pisałam, że bardzo lubię robić prace z motywem koguta. Dzisiaj przychodzę z dekoracyjnym panelem z tym ptakiem. Jest to chyba największy wymiarowo projekt, jaki wykonałam w technice decoupage. I cieszę się, że w końcu mogłam wykorzystać bardzo ciekawą ramkę z gipsu, ponieważ do poprzednich prac, jakie tworzyłam, była za duża (jej wysokość to 29 cm!). Mój panel opiera się przede wszystkim na odlewach gipsowych i wyciskach z masy samoutwardzalnej. Kompozycję umieściłam na bazie oklejonej papierem ryżowym od ABstudio. Nie uniknęłam postarzania i delikatnych złotych refleksów. Myślę, że kogut w takiej oprawie może być z siebie dumny 🙂
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produtky:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz