środa, 8 września 2021

Kartka na pożegnanie lata | Aleksandra

Dzisiaj, może z okazji kończącego się lata, przygotowałam inspirację nieco nostalgiczną, jak kartka z zielnika. Całość utrzymana w beżach, monochromatyczna, z dodatkiem jedynie czerni i bieli. Kartka w zasadzie na każdą okazję.
Na początku przygotowałam tło wykorzystując stempel z pismem gazetowym i pojedynczymi elementami z zestawów stempli typu łąka z firmy Craft&You i Prima, które razem świetnie się uzupełniają. Pochlapałam delikatnie białą farbą Colorex. Następnie przygotowałam dwa niewielkie prostokąty, na których dodałam wizerunek roślin. Kwiaty podkreśliłam białą farbką. Dodałam też nieco jaśniejszym tuszem kilka elementów tła. Z zestawu wykrojników Mimi Cut - Akcesoria papiernicze, wybrałam spinacze i klatkę filmu fotograficznego jako dodatki. Na koniec dodałam napis z zestawu stempli Primy na tle gazetowego pisma.
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz