sobota, 19 czerwca 2021

Mixed-mediowa abstrakcja | Justyna

Witajcie,
Tworzę, bo kocham... Właśnie taki cudowny temat wyzwania pojawił się na naszym blogu i koniecznie chciałam Wam pokazać pracę, którą zmalowałam :) 
To idealny temat... ja uwielbiam robić prace dla siebie, nie koniecznie praktyczne, nie zawsze piękne, ale takie, które są moje i mnie określają... i takie, które można wykorzystywać do ozdabiania domu. Dlatego na dzisiejsze wyzwanie zmalowałam mediową pracę, która już znalazła miejsce na ścianie. 
Na płótnie nanosiłam kolejne warstwy mediów, wykorzystywałam różne narzędzia i techniki, mieszałam je ze sobą ... Nakombinowałam się przy tym sporo i nie do końca wyszło, jak na początku zaplanowałam, ale i tak mi się podoba.
A tworzę, bo kocham to robić ;)

Miłego dnia
Justyna
Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz