poniedziałek, 21 czerwca 2021

Baza zegarowa w dwóch odsłonach + video | Anai + Olga

Niedawno na naszym Fcebooku i YouTubie odbył się nietypowy eksperymentalny LIVE :) Tym razem prowadzące były dwie - nasza Ambasadorka Olga Heldwein i nasza koordynatorka Anai - Anna Iwanowska. Dziewczyny pracowały na tej samej bazie - tekturowej bazie zegara ze SnipArtu, ale projekty, które powstały są bardzo różne - mimo wielu wspólnych elementów :) 
To doskonały przykład na to, że półprodukty, to tylko część rękodzielniczej pracy! Styl osoby tworzącej, jej upodobania, techniki, środki wyrazu - to wszystko ma ogromny wpływ na efekt końcowy. 

Jeśli nie widzieliście tego LIVE'a to zapraszamy do oglądania :) Poniżej znajdziecie zdjęcia gotowych pracy i listę wykorzystanych produktów. 


Olga:

Hejo hej ! Ja zapomniałam z wrażenia włączyć nagrywanie, ale poza dodaniem potytłanych tuszem buteleczek i brokatu tylko pomalowałam moja konstrukcje. Żeby ładnie stało z dodatkowych nóżek zrobiłam mała podpórkę, jak sugerowała Ania. Bawiłam sie super i bardzo jestem zadowolona z mojego robaczywego zegara :)

Wykorzystane produkty:


Anai:

Ja różnież niestety nie nagrałam procesu dokańczania mojego zegara, a to dlatego, że strasznie się zmagałam z jego dokończeniem i rozbiłam sobie pracę na dużo malutkich etapów ;) Bardzo spodobał mi się pomysł Olgi z dodaniem nóżek do zegarowej bazy, ale oczywiście nie chciałam "zgapiać" ich dosłownie, więc sięgnęłam po drewnianą podstawkę do jajek, która od dawna już czekała w moim przyborniku na swoją kolej i była nawet polakierowana bejcą w pasującym kolorze :) 
Dodałam też tekturkowe zawijaski, więcej mchu, metalowe dodatki. Wykorzystałam też podpowiedzi z lajwa - etykietki na butelki według pomysłu Olgi i drucik według pomysłu Krysi :D Fajne są takie burze mózgów!
Zainspirowałam się też pokazanymi przez Olgę kamyczkami Glamour (które oczywiście już też wylądowały w moim koszyku ;) ) i przypomniało mi się, że mam w domu podobny produkt - Glass Glitter od Finnabair. Posypałam nim pracę tu i tam, aby dodać odrobinę blasku. 


Wykorzystane produkty:


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz