piątek, 14 maja 2021

Steampunkowy layout | Anai

Hej Kochani :) 

Pewnie widzieliście już, że na naszym blogu kilka dni temu pojawiło się nowe wyzwanie. Tym razem nasza inspiracją jest moodboard! I wyjawię Wam, że mocno w tym maczałam palce, bo po pierwsze - uwielbiam pracę z moodboardem (czyli po polsku tablicą inspiracji ;) ), a po drugie troszkę tym razem przemyciłam w tym moodboardzie swoich klimatów ;) 

I wiem, że mamy maj i wiosnę i dzień mamy... ale romantyczno-kwiatkowych wyzwań mieliśmy już sporo, a wierzę, że jest wśród Was trochę osób, które lubią nieco cięższe klimaty ;) A poza tym - moodboard to nie tylko dosłowna interpretacja - można z niego wziąć to, co się nam najbardziej podoba - kolory, klimat, wzory, ale nie musi być to wszystko jednocześnie! 

Ja stworzyłam layout - ale też taki trochę nietypowy, bo bez zdjęcia :) Wykorzystałam papiery z kolekcji "Love for old things" AB studio, tektury w kształcie trybów, trochę wyciętych dodatków, patyczki (hortensja na balkonie trochę mi przyschła przez zimę, więc teraz patyczków w moich pracach pojawia się sporo ;) ). Pobawiłam się też trochę mediami - i są tu zarówno pasty do tworzenia efektu rdzy/patyny, jak i wielokolorowe płatki do złoceń nadające tekturze metalowego wyglądu. Jest też moja ostatnia miłość - pasta Jewel z Primy :D   






  
A jeżeli praca z moodboardem to dla Was nowość... albo wręcz przeciwnie - uwielbiacie takie klimaty ;) To mam dla Was dobrą wiadomość - już jutro w sobotę 15.05 możemy się spotkać na fanpage'u i kanale YouTube Zielonych Kotów. Ja będę tworzyć jakąś inną nową pracę na podstawie naszego moodboardu, a w Wy możecie mi potowarzyszyć :D
  

pozdrawiam
  

 
Wykorzystane produkty:
  

Podobne:
  

1 komentarz :