niedziela, 16 maja 2021

Ramka inspirowana wyzwaniem | Justyna

Cześć,
Widzieliście już nasze nowe wyzwanie? Tym razem temat daje jeszcze większe pole do popisu ponieważ inspiracją jest moodboard. Czy to nie cudowne? Dla mnie to idealna okazja do stworzenia kolejnej ramki do kolekcji.
Blejtram okleiłam papierem ryżowym przy użyciu gel medium i jego tło zabarwiłam farbami akrylowymi. Żeby jeszcze bardziej urozmaicić tło dodałam murek z tekturki, a przez maskę nałożyłam wzór kropeczek i użyłam embissingu na gorąco. Na bobince do nawijania wstążek stworzyłam warstwową kompozycję, którą uzupełniłam sporą ilością dodatków. Wykorzystałam elementy z wykrojnika Mimi Cuts oraz tekturowe, które także pokryłam embossingiem. Żeby elementy wycięte z papieru kraft nie były takie idealne brzegi potuszowam distressem w kolorze czarnym. Ramka wyszła dosyć ciemna, ale na jasnej ścianie prezentuje się świetnie.


Miłego dnia
Justyna


Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz