środa, 26 maja 2021

Steampunk Profesor + video | Deri Crafts

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam styl steampunk. Nie tylko w ubiorach, koncepcji świata, ale również i w sztuce. Dlatego w momencie, kiedy na blogu Zielonych Kotów pojawiło się nowe wyzwanie ze steampunkowym moodboard'em, natychmiast podjęłam się zadania i przygotowałam dla was wyjątkowo nie kartkę, a kolaż. Do tego nie tylko fotografie gotowej pracy, ale również (albo też i przede wszystkim) tutorial, jak wykonać taką pracę. A że steampunk łączy się dla mnie nie tylko z erą pary, ale i elektrycznością, to nie mogło w tej pracy zabraknąć zestawu Light Up! Nie przedłużając, zapraszam na tutorial!



Mam nadzieję, że moja propozycja na kolaż w stylu steampunk przypadła Wam do gustu.

Pozdrawiam,
DeriCrafts
Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz