czwartek, 27 maja 2021

Medalion z patyną + video | Anai

Dzień dobry, dzień dobry :) Czy oglądaliście może nasz LIVE z moodboardem?
Pokusiłam się o wykonanie kolejnej pracy inspirowanej naszym aktualnym wyzwaniem. Między innymi po to, żeby Was zachęcić do pracy z nim, bo ja osobiście uwielbiam tablice inspiracji i często robię je sobie przed wykonaniem większych projektów. No a przy okazji chciałam Wam pokazać trochę nowych produktów, które pojawiły się niedawno na naszych półkach. 
LIVE jest oczywiście zapisany, więc nadal możecie nadrobić oglądanie (oglądanie po czasie ma pewną zaletę - można sobie przewijać i przyspieszać :D )


Jeśli oglądaliście nasz live, to wiecie, że przygotowałam sobie wszystkie elementy, ale samo sklejenie pracy, a tym samym ostateczną kompozycję - zostawiłam sobie na później :)
Khem khem - chwilkę mi to zajęło, zwłaszcza z montażem filmu, ale już mogę się Wam pochwalić ostatecznym efektem :) Nie wykorzystałam wszystkich elementów - odpuściłam między innymi małe dekory z hdf-u, ale z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona!



A przy okazji zapraszam Was na kolejny LIVE - już dziś w czwartek 27.05.2021 o godz. 19:00 - będziemy na FB i YouTube :)
pozdrawiam
Anai


Wykorzystane produkty:

1 komentarz :

  1. Bardzo klimatyczna praca.Ważka i serduszko z wypełnieniem wyglądają fantastycznie.Ramkę też zaczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń