piątek, 30 kwietnia 2021

Pozytywny tag | Dorota

Witam serdecznie
Czy zdarza Wam się czasami tworzyć od, jakby to ująć, drugiej strony? Nie macie konkretnego pomysłu, potrzeby, wizji na pracę, tylko wpada Wam coś w ręce i musicie tego użyć. Nie ważne jak, z czym, na jaką okazję. Taki twórczy strumień świadomości. Trochę miałam tak z tym tagiem, który swoje początki zawdzięcza zdaniu: "O! Ale super zestaw tasiemek". Do tych tasiemek będą mi pasować te kwiatki Primy. Położyłam w naszym sklepiku taki zestaw koło komputera, a gdy koleżanka spytała, co planuję zrobić, odpowiedziałam najszczersze "nie wiem" :)
I tak z "nie wiem" powstał całkiem fajny tag, oklejony papierami Bananarama. Nieoczekiwanie główną bohaterką stała się baletnica z zestawu Die cuts Vintage Dolls. Stanęła na ramce Artistiko, pomalowanej na biało z czarnymi przetarciami. Mój zestaw tasiemki plus kwiatki w tej boskiej, miodowej kolorystyce z pewnością się jeszcze pojawi na jakiejś pracy, bo go pokochałam. A na czym, tego jeszcze nie wiem ;)
pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz