środa, 28 kwietnia 2021

Exploding box z gratulacjami | Krysia

Dzisiejsza inspiracja to exploding box z gratulacjami. Mój akurat dotyczy obrony pracy magisterskiej, ale okazji do gratulacji może być wiele. 
Bazą jest box w kolorze czarnym z Rzeczy z papieru, natomiast oprawa to dwa arkusze z cudnej kolekcji UHK Gallery Naval Treaty. Zestaw tekturek z Crafty Moly idealnie pasował mi do projektu – komplet nawiązuje do studiów. Pudełeczko robiłam z myślą o kobiecie, dlatego użyłam takich dodatków jak koronka na tiulu, tasiemka z Old Fashion Ribbon i przepiękne kwiaty Prima. Książki, które stanowią punkt centralny pudełka zrobiłam sama (przypomniałam sobie lekcje matematyki i bryły ;) ). Kolorystyka pracy i jedna tekturka są nawiązaniem do kierunku, który kończyła obdarowana. 
Ciekawe czy się domyślacie co to za studia?
Miłego tworzenia
Krysia

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz