piątek, 4 grudnia 2020

Świąteczna rękawica i nie tylko | Hannas

W naszym sklepie pojawiły się fajne wycinanki ze sklejki, między innymi w kształcie rękawicy. I właśnie ten przedmiot postanowiłam ozdobić w klimacie świąt Bożego Narodzenia. Wykorzystałam do tego przesłodką serwetkę nawiązującą do zimy i świąt oraz pastę strukturalną i mnóstwo wycisków. Jest czerwono, zielono i biało - jak to w święta być powinno. Praca jest prosta, choć dość czasochłonna. Myślę, że może być ciekawą formą spędzenia czasu z dziećmi, które lubią lepić w masie. A że masy tutaj jest sporo, to zabawa może okazać się całkiem przyjemna. Rękawica - zawieszka może przyozdobić w naszym domu drzwi, okno czy szafę. I na pewno będzie przypominać o świętach :) 
Odnośnie masy... tworzyłam te wyciski gałązek dość długo i sumiennie. Więc kiedy skończyłam przyozdabiać rękawicę, poczułam, dziwnym zrządzeniem losu, niedosyt i stworzyłam, a właściwie ulepiłam zawieszki z konikami, na których również nie szczędziłam wycisków. Gotowe elementy pomalowałam czarną farbą kredową, przetarłam najpierw wodną patyną w kolorze green, a następnie złotym woskiem finnabair, którym od jakiegoś czasu nieustannie się zachwycam. Całość ozdobiłam złotymi tasiemkami przyklejonymi na magic. Więc wszystko lśni złotem :)
  






Pozdrawiam
Hannas


Wykorzystane produkty:


Podobne:

6 komentarzy :