sobota, 5 grudnia 2020

Ho, ho, ho... Mikołaj rozdaje prezenty | Aleksandra

Dzisiaj na naszym blogu Mikołaj rozdaje prezenty :). Taka miła niespodzianka, chyba wszyscy lubimy takie niespodzianki :)

Ogromnie cieszy nas stale rosnąca liczba osób zaglądających na naszego bloga i fanpage, jak też liczba obecnych i komentujących osób na naszych live. To dzięki Wam sklep wygrał kolejny raz tegoroczny plebiscyt Art in Town. Pięknie dziękujemy i specjalnie na dzisiejszy dzień przygotowaliśmy prezenty dla Was - trzy darmowe grafiki do pobrania do użytku prywatnego. Zimowe, proste, ale zabawne ilustracje, w sam raz do świątecznego dekorowania pokoju dziecięcego i nie tylko. Można je po prostu włożyć w gotowe ramki, wykorzystać jako zawieszki, proporczyki itp.

Z tej okazji chciałabym podsunąć Wam pomysł na ramki zrobione własnoręcznie. Bardzo proste i szybkie do wykonania. Po raz kolejny wykorzystałam papier z zimowej kolekcji AB Studio. Ta czerwona kratka zauroczyła mnie zupełnie :) Ramki przygotowałam korzystając z owalnego wykrojnika, dla usztywnienia podkleiłam ramki dwoma warstwami beermaty, podobnie też usztywniłam tył obrazków. Z powodzeniem można użyć grubszej tektury zamiast beermaty. Dziurki zabezpieczyłam nitami, dodałam sznureczek i gwiazdkę. 
  



Grafiki możecie pobrać tutaj: 
Borsuk i myszka
Jeż i wiewiórka  
Miś i myszka

Jak drukować?
Grafiki są w formacie PNG, w wymiarze 15x15 cm i nie polecam zmieniać tych wymiarów, mogą stracić na jakości. Najlepiej drukować na grubszym, gładkim papierze wizytówkowym, kredowym czy fotograficznym z najwyższym ustawieniem jakości druku. U mnie (drukarka Canon) jest opcja fotografia na papierze zwykłym i z niej korzystam, ale nazwy opcji oczywiście zależą od drukarki. Chodzi o najlepszą jakość jakkolwiek jest nazwana :)

pozdrawiam
Aleksandra
  


Wykorzystane produkty:


Podobne:



7 komentarzy :

  1. Piękne grafiki :) Dziękuję :) Wprawdzie nie mam jeszcze drukarki, ale zamierzam w najbliższym czasie kupić. Nie wiem tylko jaką żeby drukowała na grubym papierze. Może jakaś podpowiedź, coś sprawdzonego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pisząc o grubszym papierze miałam na myśli grubszy niż popularny stosowany do ksero, to średnio ok 80g, dużo lepszy będzie taki od 170g do 240g niestety, nie jestem specjalistką od drukarek, myślę jednak że obecnie nowe drukarki nie mają z tym problemu, sama mam Canon Pixma TS6250 i jestem zadowolona, jednak nie znam innych marek więc nie mam porównania.

      Usuń
  2. Ale urocze grafiki <3 Od razu dodają wyrazu całej pracy. Do użytku prywatnego, czyli na kartce którą chcę sprzedać nie mogę użyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dokładnie tak, jednak bez przeszkód można przygotować w formie prezentu np dla bliskich czy przyjaciół :)

      Usuń
  3. Przede wszystkim gratuluje wygranej, wiedziałam na kogo głosuję. To mój ulubiony sklep.
    A za grafiki serdecznie dziękuję, świetne są i już sobie przygarnęłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej.:) Ślicznie dziękuję za piękne grafiki.:)

    OdpowiedzUsuń