wtorek, 20 października 2020

Stempelki Little Nio + video | Aga

Dzisiaj zapraszam Was na nieco inny film niż zazwyczaj, ponieważ jest to film 3w1:
- szybki przegląd moich ostatnich zakupów w ZielonychKotach;
- test nowego produktu, jaki niedawno się pojawił na sklepowych półkach;
- a na koniec szybki kursik na zawieszki do preznetów z wykorzystaniem właśnie tegoż produktu!

A co to za tajemnicza nowość? Otóż moim zdaniem jest to prawdziwa gratka dla scrapowych gadżeciaży :) Mnie osobiście od razu się spodobała - stempelki Little Nio firmy Colop. Wyjątkowe zestawy stempelków na kilka okazji. Ja wybrałam zestaw świąteczny oraz bobaskowy.
Z pewnością gdybym była rękodzielnikiem, wykonującym produkty na zamówienie, wybrałabym też zestaw kraftowy "Ręcznie robione".
Mam kilka pomysłów na wykorzystanie tych uroczych malutkich stempli, ale na filmie z racji braku czasu pokazuję najprostsze rozwiązanie jakie tylko przyszło mi do głowy. Zawieszki do prezentów bożonarodzeniowych! Sądzę też, że obecnie na czasie, bo powoli wprwadzamy się w nastrój świąteczny :) Zawieszki z tymi stempelkami to fajny dodatek do prezentów.  Lubię ciekawe i szybkie rozwiązania podczas pakowania paczek świątecznych i te maluchy zdecydowanie mi w tym roku pomogą! Mały tag + kilka odbitek i zawieszka gotowa!
Jednak ja nie byłabym sobą, gdybym choć odrobinę nie urozmaiciła tego projektu. Z pomocą przyszły sznureczki i zawieszki metalowe, a także elementy z papierów AB Studio
Zapraszam Was w takim razie na film z kubkiem ciepłej herbaty:

  







  
pozdrawiam
  

Użyte lub pokazane produkty :

   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :