sobota, 13 czerwca 2020

Kartka z bukietem | Deri crafts

Moja dzisiejsza inspiracja dla Was powstała po raz kolejny pod wpływem wyzwania Zielonych Kotów, tym razem tematem są "Dary natury". Tak jak zapewne Wam, tak i mnie, od razu przyszły na myśl kwiaty. Tym razem jednak postawiłam na bogaty bukiet, wykonany przy pomocy stempli, proszku do embossingu oraz tuszy Distress. Kompozycję umieściłam na wzorzystym tle, ale jednak o ograniczonej palecie barw, tak by nie przytłaczało głównej dekoracji. Całość osadziłam na solidnej i sprawdzonej bazie kartkowej od Rzeczy z Papieru. Ostatnim akcentem jaki zamyka pracę jest napis z kolekcji od Craft O'Clock. I tak finalnie powstała kartka, która jak zawsze, nadaje się na szereg różnych okazji.
  






I to wszystko, co na dzisiaj dla Was przygotowałam. 
Życzę Wam miłego dnia!
DeriCrafts
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:
  
   
   
   



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz