poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Tajemniczy las + video | Anai

Hej hej :)
Dziś chciałabym Wam pokazać mój nowy projekt mixed-mediowy, który powstał w dużej mierze z... odpadków. Baza to kawałek deski (odpadek po wnętrzarskim projekcie DIY, który ostatnio stworzyłam z moim Ukochanym) i puste opakowanie po bransoletce do zegarka :)
Deskę na początek wyszlifowałam, pobejcowałam i nałożyłam na nią miedzianą pastę przez maskę z AB Studio. plastikowy blister z opakowania wykorzystałam do stworzenia mini-lasu. Wystarczył plasterek drewna, trochę mchu, mała buteleczka z błyszczącymi kamykami w środku i trochę perełek w płynie. No a potem połączyłam obydwa elementy ze sobą i dodałam różne drobiazgi - metalowe ozdoby, kwiatki (Kwiatki były w kolorze fioletowym, który nie pasował mi do kompozycji, więc je przemalowałam. Pamiętajcie, że farby i tusze mogą się Wam przydać także do tego, żeby zmieniać kolor różnych dodatków), odlewy z foremek, cekiny, kaboszony itp.
Taki projekt świetnie nadaje się do zużycia różnych "odpadków" - kawałka sznurka, zepsutej sprzączki od paska i tym podobnych skarbów :) Pamiętajcie tylko, żeby wszystko porządnie razem skleić - najlepiej za pomocą gel medium.
Na samym końcu dodałam jeszcze dwie śrubki, na których zamocowałam drucik - dzięki temu mój tajemniczy las na kawałku deski mogę zawiesić na ścianie.
Bardzo Wam polecam zabawę w kreatywne wykorzystywanie odpadków - z czegoś kompletnie nieprzydatnego możecie wyczarować jakiś mały skarb!

Aby lepiej Wam pokazać rozmiar i przestrzenność tego projektu- nakręciłam krótkie video:











pozdrawiam
Anai


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :