sobota, 25 kwietnia 2020

Kartka komunijna | Justyna

Witajcie,
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę komunijną w pudełku z okienkiem. Kartkę przygotowałam jeszcze zanim świat stanął na głowie, ale myślę, że komunijne inspiracje zawsze się przydadzą - prędzej czy później ;)
Moim zdaniem pudełko tego typu jest samo w sobie tak ozdobne, że nie wymaga oklejania, więc w rogu przykleiłam tylko tekturowy napis, który wyraźnie wskazuje okazję i przewiązałam je białą wstążeczką.
Do ozdobienia mojej bazy kartkowej wykorzystałam bloczek papierów Lemoncraft Melody, które są na tyle delikatne, że można z nich stworzyć także komunijną kartkę dla dziewczynki. Po raz kolejny sięgnęłam po wykrojnik brzegowy, który tym razem wykorzystałam także w górnej części kompozycji. Wydaje mi się, że dzięki temu zabiegowi kartka jest bardziej elegancka, a zobaczcie niżej, jak duży wybór takich wykrojników jest w sklepie. W środkowej części kompozycji umieściłam kielich 3D (połówkę) i całość udekorowałam kwiatami ... Wyszło delikatnie i dziewczęco, tak jak miało być.
  






Miłego dnia
  

Wykorzystane produkty
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Możecie wykorzystać:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz