poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Romantyczny chustecznik + video | Marzena

Hej
Zapraszam dziś Was na inspiracje video z chustecznikiem. Kwadratowy pojemnik na chusteczki okleiłam papierem do decoupage a następnie przykleiłam odlewy żywiczne. Śliczna forma girlandy idealnie pasowała na ozdabiany przedmiot i przykleiłam ja na każdym boku. Z wierzchu użyłam odlewów kwiatków, różyczek i drobnych listków układając kompozycje. Chustecznik postarzyłam używając do tego delikatnych spękań dwuskładnikowych i dość dużej ilości pasty postarzającej. Wykończyłam matem i odrobina złota. 
  





Jeśli macie chęć zerknijcie na filmik i proces tworzenia.
  

Pozdrawiam serdecznie i trzymajcie się zdrowo
Marzena


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz