wtorek, 7 kwietnia 2020

Emerald Queen w albumie | Aga Baraniak

Hej kochani. Ozdabianie gotowych baz albumowych zawsze było dla mnie ogromnym problemem. Nigdy nie potrafiłam zrobić tego tak, aby efekt końcowy był dla mnie zadowalający. Nie wiem, czy wynika to z faktu, iż jestem zbytnio wymagająca wobec siebie czy po prostu dlatego, że zwyczajnie  w świecie nie potrafię tego zrobić. Odrobina samokrytyki nie zaszkodzi :)
Dlatego od jakiegoś czasu, mimo że w zbiorach posiadam wiele różnych baz albumowych, postanowiłam wykonywać je sama, skromnie i tak jak potrafię, choć umiejętności introligatorskich mi brakuje.
Okleiłam wcześniej wymierzone kawałki tektury papierem aby zrobić z nich okładkę, następnie zrobiłam prosty grzbiet z materiału. Ozdobiłam gessem i szablonami, folią do złoceń oraz metalowymi elementami. 
Użyłam pięknych papierów z AB Studio "Emerald Queen", odrobinę dodatków metalowych i mój albumo-journal (bo nie wiem w zasadzie jak to nazwać ) gotowy.
  









Wszystkiego dobrego kochani. 
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz