środa, 1 kwietnia 2020

Kartka z zajączkiem w koronie | Deri crafts

Jak już zauważaliście, mam ostatnio etap na robienie prac minimalistycznych. Moja dzisiejsza inspiracja dla was też wpisuje się w ten trend, ale dodatkowo dodałam odrobinę stylu vintage. I oto finalnie mam dla was kartkę Wielkanocną, nietypową, której głównym bohaterem jest zajączek w koronie. Jest to jeden z moich ukochanych stempli, który co roku wykorzystuje jako główny motyw w pracy z motywem wielkanocnym. Zajączek jak i tło pod nim, to papiery drukowane z kolekcji od Craft O'Clock. Do zwiększenia trójwymiarowości kartki, dorzuciłam kilka włókienek sizalu, a pracę finalnie zamknęłam stosownym na tę okazję napisem.
  
Mam nadzieję, że taka nieoczywista świąteczna kartka przypadnie wam do gustu.
  






Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
Podobne:
  
   
   
   

1 komentarz :