poniedziałek, 30 marca 2020

Art Journal na czas izolacji + video | Anai

Dzień dobry Kochani :) 
Jak sobie radzicie w tych dziwnych czasach izolacji?
Epidemia koronawirusa zatrzymała wielu z nas w domach i wiem, że może to być trudne doświadczenie. Myślę sobie, że rękodzieło jest idealnym rozwiązaniem na takie czasy - cudownie jest mieć na czym się skupić i nie nudzić w zasadzie nigdy :) Ja wróciłam nawet do porzuconej ponad rok temu robótki szydełkowej. Idealny sposób na zajęcie rąk podczas wieczornych serialowych sesji ;) 
Pomyślałam sobie jednak, że podzielę się z Wami jeszcze jednym z moich sposobów na oczyszczanie głowy i zachowanie zdrowia psychicznego ;) Mowa oczywiście o Art Jurnalu. Dla mnie to idealny sposób na wyciszenie. Art Journal jest tylko dla mnie i nie muszę go nikomu pokazywać. Nie ma żadnych konkretnych zasad, reguł, wymagań. To idealny sposób na eksperymenty z mediami, ale też świetne miejsce na wykorzystanie wszelkiego rodzaju ścinków i odpadków po innych pracach. 
Zresztą - więcej na ten temat opowiedziałam w filmie: 


A tak wyglądają gotowe strony w moim Art Jouralu:
 






pozdrawiam
Anai


Wykorzystane produkty:



   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz