poniedziałek, 17 lutego 2020

Zawieszki z zającami | Hannas

Motyw przewodni moich zawieszek to wielkanocny zając. W sklepie jest duży wybór papierów i serwetek z tym zwierzątkiem. Zawieszki w kształcie jajek  (każda innej wielkości) ozdobiłam w podobnym stylu. Na największej przykleiłam serwetkę z zającem w ramce, która urzekła mnie od pierwszego spojrzenia i stała się dla mnie inspiracją dzisiejszej pracy. Na dwóch mniejszych jajeczkach znalazły się zajączki wydarte z papieru ryżowego. Brzegi obrazków ozdobiłam bardzo prostym reliefem za pomocą konturówki. Przybrudziłam ciekłą patyną firmy Pentart oraz wodną DecoArt Antiquing Cream.
Skoro zawieszki mogą wisieć w różnych miejscach, należy też zadbać o ich tylną część. Pomalowałam je w odcieniach zieleni oraz ozdobiłam pastą strukturalną za pomocą  szablonu. Jajeczka pochlapałam z obu stron czarną farbą akrylową oraz zabezpieczyłam matowym lakierem. Większe przewiązałam wstążką, a do mniejszych przyczepiłam łańcuszek kulkowy z zawieszką w kształcie zajączków, bo pomyślałam, że zajęcy nigdy nie jest za dużo. :)
Dzięki tym zawieszkom zrobiło się w moim domu bardziej wiosennie i wesoło :)
  





Pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Pododbne:
  
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz