wtorek, 18 lutego 2020

Kartka w butelkowej zieleni | Dorota

Witajcie.
Dziś przedstawiam Wam moją nową miłość - "Emerald Queen" od AB Studio. Zachwycił mnie ten głęboki zielony kolor w połączeniu ze złotem i kontrastowymi białymi elementami do wycinania. Wykonałam z tej kolekcji kartkę i czuję niedosyt. Z pewnością do niej wrócę i to pewnie z większym projektem, żeby się tym cudeńkiem nacieszyć.
Kartka powstała jako inspiracja na nasze lutowe wyzwanie "Karnawałowy blask" - połyskujące złoto idealnie współgra z głębią koloru i tworzy bardzo eleganckie zestawienie. 

Kartkę wykonałam w formacie DL. Wykorzystałam ciemne, butelkowe tło. Kompozycję stworzyłam ze skrawków papierów i tiulowych koronek. Bukiecik jest z cudnych elementów do wycinania obfitujących w kwiatki i liście. Do tego jeden duży materiałowy kwiat w towarzystwie sznurka i oszronionych kulek. Dodałam tekturkę ze złotym migoczącym embossingiem.
  




  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty: 
  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz