środa, 19 lutego 2020

Dla maleńkiej dziewczynki | Aleksandra

Dzisiaj przychodzę z kartką gratulacyjną z okazji narodzin maleńkiej dziewczynki. Są tematy, które się lubi bardziej niż inne. Dla mnie właśnie kartki dla dzieci to te ulubione. Przyznacie chyba sami, że dziecięce prace to wyjątkowo wdzięczny temat i nawet te najprostsze są pełne uroku. Taka jest też moja dzisiejsza inspiracja. Chociaż bardzo prosta, jednak - dzięki temu zabawnemu stempelkowi od AB Studio Aga Baraniak - urocza. 
  


Powtarzającym się kształtem na całej kartce są koła. Na największym, centralnym oczywiście zajączek kolorowany kredkami. Dodałam też koła w kolorach brązu i stempel z wykrojnika Nellies Choice "It's a girl". Na kilku mniejszych dodałam bardzo fajne ćwieki Vaessen, które nie tak dawno pokazały się w naszym sklepie. Najmniejsze kółeczka w tle, nie mając takiego wykrojnika, wycięłam nitownicą. Na koniec, by dodać nieco blasku tej prostej karteczce, dokleiłam kilka przeźroczystych cekinów.
Skoro już o blasku mowa, czy pamiętacie o naszym wyzwaniu "Karnawałowy blask"? Cekiny, brokaty, złocenia - koniecznie pokażcie to w Waszych pracach :) A jeżeli właśnie tworzycie coś dla dzieci, zajrzyjcie do naszych nowości, kolekcja papierów Lemoncraft "Girl's Little World" jest zachwycająca. 
  


  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz