wtorek, 7 stycznia 2020

LO w ogrodzie | Dorota

Witajcie Kochani w Nowym Roku!

Ja z moją inspiracją jestem mocno w roku jeszcze starym. Pewnie dlatego, że był to dla mnie cudowny czas, pełen fantastycznych wspomnień o wielkich wydarzeniach, ale też wypełniony taką prostą piękną codziennością. Jak tak przeglądam swoją kolekcję scrapów, to dochodzę do wniosku, że jednak dominują tam kadry z życia codziennego. Tak jest i tym razem. Zachodzące słońce w ogrodzie i mój synek, który niesie wiadro pełne chwastów z gracją modelki. Ta scenka prosiła się o morze kwiatów i te urocze pszczoły z kolekcji "In bloom" 13 Arts.

Arkusz z tej kolekcji posłużył za bazę. Dla odmiany zdjęcie jest przyklejone bezpośrednio na papierze i obudowywane dookoła warstwami die cutsów. Uzupełniłam je o pokolorowane Ecolinami i wycięte stemple od AB Studio. Do tego sznureczek, juta, kilka chlapnięć białą farbą i perełki Nuvo.
  



Pozdrawiam,
Dorota


W pracy wykorzystałam:
  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz