sobota, 4 stycznia 2020

Kamienne serca + kurs | Hannas

Prace, których powstawanie dzisiaj Wam przedstawię, przypominają stare, kamienne ozdoby. Serca wyglądają jakby były wykute z kamienia i ozdobione wiele wieków temu. Mają na sobie resztki farby, zdarte złocenia, są przybrudzone w zakamarkach i pokryte śniedzią... Jeśli ktoś lubi tego typu prace, zapraszam do opisu ich powstania.

Na początku akrylowe serca potraktowałam primerem. Następnie przykleiłam za pomocą magica wyciski z masy Das i całość pomalowałam czarną farbą akrylową.


Po wyschnięciu serduszka przetarłam pastą woskową w kolorze srebra.


W niektórych miejscach przetarłam białą farbą kredową i w kolorze zielonej patyny.
  

Na końcu serduszka przybrudziłam delikatnie wodną patyną w kolorze czarnym. Pociągnęłam matowym lakierem. Zanim jeszcze wysechł, posypałam w niektórych miejscach srebrny brokat - daje to fajny efekt zdartej farby. Gdy serca wyschły, przetarłam  niektóre elementy pastą woskową w kolorze antycznego złota.
  





Muszę przyznać, że serduszka efektowniej wyglądają w realu niż na zdjęciach. Do tego cudnie pachną dzięki paście woskowej Art Alchemy Metallique Finnabair Brushed iron. Chce się je dotykać i dotykać...

Pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz