środa, 18 grudnia 2019

Zawieszka z zimowym krajobrazem | Hannas

Zimy właściwie jeszcze nie widać. Niebawem będzie ta kalendarzowa, ale pogoda jest jeszcze jesienna. Aby przywołać prawdziwie śnieżną zimę, ozdobiłam zawieszkę w świąteczno - mroźnym klimacie.
Za bazę posłużyła mi spora ramka ze sklejki (20 cm). Na pomalowaną białą farbą wewnętrzną część przykleiłam  papier ryżowy z zimowym motywem. Sama grafika zajęła niewiele miejsca, więc część obrazka musiałam domalować. To miało być tło mojej pracy, ponieważ postanowiłam, że na pierwszym planie znajdą się wyciski z foremki w postaci jelonka oraz choinek. Wszystkie te elementy pomalowałam farbkami przed przyklejeniem na bazę. Górną część ozdobiłam wyciskami z masy Das w kształcie gałązek świerku. Czerwone owoce zrobiłam sama, tocząc małe kuleczki z masy. Gdy wszystko było już przyklejone klejem Magic i dobrze się trzymało, polakierowałam. Następnie brzegi ramki i elementów z masy przybrudziłam ciekłą patyną, a potem wodną - czarną. Po wyschnięciu niektóre elementy przetarłam białą farbą, która ma imitować śnieg. Całość polakierowałam, a choinki lekko poprószyłam srebrnym brokatem.
I choć za oknem raz słońce, raz deszcz, to każdy może sobie stworzyć zimowy klimat sam - wystarczy taka zawieszka, a już wiemy, że święta tuż, tuż :)
  




Pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

3 komentarze :

  1. Piękna zawieszka! Wszystkiego Dobrego z okazji Świąt i Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje prace. Mają w sobie tyle nastroju :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca :) Ciągle do niej wracam... i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń