poniedziałek, 16 grudnia 2019

Świąteczne gwiazdki | Dorota

Witajcie.
Teraz i ja dałam się ponieść świątecznym klimatom.  A to dzięki cudnej kolekcji AB Studio "Breeze of the forest", do której chyba nie muszę Was specjalnie przekonywać, bo znika z naszych sklepowych zasobów w mgnieniu oka.
Sklejkowe gwiazdki pomalowałam na biało i miejscami nakleiłam serwetkę z gałązkami. Troszkę się pobawiłam pastą pękającą, tu i tam chlapnęłam ecoliną.

Na tak przygotowanym podłożu zaczęłam układać kompozycje, na które składają się elementy do wycinania "Breeze of the forest". Wyeksponowałam je na całej masie dodatków, takich jak scrapki z wykrojnika jemioła Joy'a, sznureczki, ozdoby Artistiko, owoce głogu oraz nasze dodatki z brzozy, które rewelacyjnie sprawdzą się Wam w naszym aktualnym wyzwaniu. Na koniec obsypałam pracę mikrokulkami.
  






  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :