piątek, 25 października 2019

Lawendowy komplet | Ada


Dzień Dobry. Zabiegana schorowana, ale mam dla was mały kurs na szkatułkę lawendową.

Potrzebujemy:
  • pudełko lub szkatułkę, ja zrobiłam przy okazji serce i zakładkę :)
  • klej do decu
  • papier ryżowy lawendowy
  • tekturki ozdobne do ozdobienia wieczka
  • szablon do zdobienia boków
  • pastę strukturalną
  • farbę białą, czarną fioletową, niebieską
  • bitum
  • lakier matowy
  • bejca
  • konturówka
  • papier ścierny


  
Zaczynamy od przeszlifowania naszej szkatułki. Wieczko malujemy na biało, a boki malujemy bejcą. Po wyschnięciu naklejamy na wieczko nasz motyw i zabezpieczamy kilka razy lakierem.
  

Boki szkatułki delikatnie cieniuję farbą w kolorze niebieskim i fioletowym. Gdy efekt mi się podoba, ozdabiam boki szablonem ze wszystkich stron. Po wyschnięciu pasty zabezpieczam boki kilka razy lakierem. Na wieczko naklejam ozdobniki z tektury, który wcześniej pomalowałam na biało.


  
W tym czasie gdy schnie szkatułka przygotowuję sobie zakładkę i serce. Na zakładkę naklejam z dwóch stron małe motywy z lawendą.
  

  
Dookoła motywu robię prostą ramkę. Serce z jednej strony ozdabiam szablonem i pastą a z drugiej konturówką.
  

  
Wszystko zabezpieczam lakierem. Po wyschnięciu przybrudzam moje prace zarówno małe dekory jak i szkatułkę. Robię kropeczki i zabezpieczam wszystko  lakierem. Do kompletu zrobiłam także kartkę.
  








Pozdrawiam 
  
    
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne szablony:

   
   

3 komentarze :