sobota, 26 października 2019

Jesienny albumik | Krysia

Mój jesienny albumik, jest inspiracją do naszego aktualnego wyzwania: „Jesień w kolorach lawendy”.

Baza albumu składa się z okładki zrobionej z plastrów kory brzozy, złączonych ze sobą zawiasami oraz czterech kart w środku, montowanych na systemie hidden hinge. Karty ozdobione są pięknymi papierami Craft o'clock „Kara&Lina”. Chciałam dodać coś od siebie, więc dodatkowo użyłam stempla „pismo” oraz stempli z liśćmi, które „potraktowałam” embossingiem na gorąco. Dopełnieniem były listki z wykrojnika.

Albumik jest małych rozmiarów, ale karty pomieściły nawet małe tagi, na których swobodnie mogłam nakleić zdjęcia.  

Taka mała pamiątka z jesiennych dni.
  











Pozdrawiam
Krysia
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:
  

   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz