środa, 25 września 2019

Urodzinowa karteczka + video | Aga

Wrzesień jest moim miesiącem urodzinowym.
Nie dość, że sama w tym miesiącu świętuję to wielu moich najbliższych ma swój jubileusz. Począwszy od mojego ukochanego Sława, poprzez kilka koleżanek i oraz scrapciółek, a skończywszy na mojej suni - Loli.
Tak więc nie mogło się stać inaczej i przyszłam do Was z tutorialem na karteczkę urodzinową.
W dodatku wykonałam ją z wyjątkowej z kolekcji dziecięcej... "Unicorn Fairy Tales".
No właśnie, czy widzieliście już kolekcję "Jednorożcowe Opowieści", która tak się składa jest moim własnym, osobistym trzecim dzieckiem? :) 
A jeśli ją widzieliście to czy sądzicie, że jest ona stricte dziecięca?
Mam nadzieję, że moją pracą pokazuję, że wcale niekoniecznie :)
Zresztą w każdym z nas drzemie małe dziecko :)
  



Zapraszam na film:
  

pozdrawiam
Aga
 

Użyte produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz